Saturday, June 6, 2009

adakah begitu gadis melayu???

hulla!selamat tengahari!!!aku sakit pinggang bangat ari ni so aku lepak jela. esok ada kenduri kat umah kawan baik aku.janji ngan syed nak gi bersaing.malu ah aku sorang2.akukan gadis melayu. huk huk huk.

baghu ni aku tertengok iklan sebuah rancangan realiti ni. amboi cukup menyampah aku tengok 'gadis melayu' tu tergeidk2 tergedik2. siap menari pakai agu pliz dun stop da music tu siap pakai baju kebaya. gilo po!ada yang ari tuh konon jadi model. macam model patah pinggang!kalah aku yang tengah sakit pinggang skang nih!

kot ye pun format cite tu nak yang agresif tak payahla kroang yang pegi uji bakat tu nak menggedikkan diri sebegitu rupa. ingatla orang tersayang kat umah. kang mak tengok takke beliau malu???nanti tak pasal2 orang kata eh anak makcik tuminah tak sangka begitu gedik sekali beliau ye???

dahla.sakit pinggang!

memandangkan tak keje oday n tomorrow (yippie!!) so no tag back to work!

tatatatatatata!!!

No comments:

Post a Comment