Thursday, June 4, 2009

hari ni hari kamis!

emm...sangat hepi today sebab esok cuti n dengar kabar abang aku sampai esok.huhuhu!yang tak besnya ari ni aku demam la plak pasal semalam sepetang aku kene hujan. punyela lebat gile hujan kat sini siap petir2 sekali. yang petir tu yang aku tak tahan tu. nampak macam die duk panah satu hotel kat kb ni. bersinar2 bangunan tu jadiknya. basah kuyup aku semalam. ingatkan keballa. tapi rupenye anti bodi dah tak kuat macam dulu. terus demam. tapi boleh kontrol lagi coz dapat datang opis macam biasa.

emm...tapi tula. dah sakit kepala nih. ramai pulak orang bank tepon ari nih.yang tak tahan tuh bersambung2. baghu letak ada lagi kol nak masuk. aduh...nasib baik aku propesenel dalam bekerja. kalo t akmaunye aku buat tak tau je.

skang ni plak aku tengah tunggu kete aku sampai. ari tu kontek still lagi otw. dah aku mintak derang tinted n spoiler terus makanya makin lamala kete tu nak sampai. jadi kesudahan naikla apa2 yang ada dulu. asalkan dapat buat keje dengan jayanya. hmmm...

sangat sakit kepala skang...nasib baik esok jumaat maka cutila...tido la esok aku...whole day la.hehehe!!!

btw petang ni nak kene cari hadiah untuk majlis faiz. my best buddy. emm...dah nak kawen beliau!anyway, selamat pengantin baru my pren!moga kekal ke anak cucu.

there's still half an hour b4 going back to work...

No comments:

Post a Comment