Sunday, June 7, 2009

good morning malaysia!

emmm nila padahnya kalo di siang ari asyik membuta jekan.ha tgk sampai nak dekat pukul 1 pun aku tak lh nak tido. nasib baik ari ni kul 8 pagi aku tak payah pegi keje. diulangi tak payah pegi keje!wah!bahagianya! tingat zaman kat uia dulu kalo hujung minggu macam ni kitorang sewa cd n tgk ramai2. slalu je pilih cite hantu pastu terjerit2 macam pompuan kene rasuk. gedik giler. selalu jugak time2 macam ni kitorang buat party mc'd. ish rindu sungguh zaman dedulu!

time macam ni jugakla kitorang mengusik sherry pasal die buat assignment eap las minit n macamana aku n sherry plus anisah pegi bangunan education tu tgh malam coz temankan si sherry anta sign. padan muka kitorang sibuk usi sherry kitorng gak kene teman die anta asinment.

kat uia jugakla terjadi tragedi aku n kawan aku kene kejar nga african. gile bodo african tuh!sejak ari tuh aku memang anti ngan segala makhluk foreigner kat uia tuh!biarpn kekawan kata bukan minah or mamat tu yang kejar aku tapi aku tetap marah. sampai skang aku tak tau awat dmamt afrika tu kejar aku!

bile kiterang da grade ni baghu la terasa da precious moment kat uia. seronok. tapi bukan as a student kerana apa???kerana aku malas nak gi lecture n tutor plus ak buat assignment n mengada exam n lagi berdebar2 tunggu rezat!

ye nampaknya mata aku dah ngantuk!bantal dah ready!pc tutup esok boleh tak???ngeee!!!

gud nite malaysia!!!

tatatatatattataaaa!!!

No comments:

Post a Comment