Tuesday, November 10, 2009

alhamdulillah...

ari ni aku g court dengan perasaan sangatla berdebar2.macam-macam benda duk pusing2 dalam kepala masa tu.bawak kete pun macam tak betul.sib bek tak jadi apa2.hmmm...agak lawak jugakla apa yang jadik tadi.lawak bagi orang lain tapi yang malunya aku.hampeh betul.tapi tula.ok le tu.at lis tak kene marah.

dis wik agak letih jugak sebenarnya.las wik takde court langsung.dis wik ada court tapi banyak gile plak sari2.penat aku nak berlari2 sekeliling court hari2.tapi nasib baik ALLAH tolong.tq jugak pada kak siti nor, kak huda, rose yang sudi mob setengah file aku.:) hmmm...

minggu ni asyik ujan je.tapi nasib baik sekarang dah reda.agak pening kepala jugak mikir mana aku nak park kete aku.tapi rasanya dah ada solution.kalau keadaan makin meruncing, lepak umah sewa mah la.lagipun abang aku balik cuti skool ni.jadi takla rasa bersalah sangat tinggal mak n abah aku.ada la yang tolong tengok2 kan.

tapi sian abah akula baghu je tanam serai die tu.banyak plak tu.benda tu plak mana bleh kene rendam air lama2 nanti buruk.hopefully tak jadila ujan...padang sebelah umah aku pun dah naik air.penuh gakla.bebudak pun ramai je duk park tepi umah aku memancing.tak suke betul.lepas derang blah mesti bersepah2.tu yang aku paling pantang.

kalo malam2 sonok gak temenung tepi tu.tapi satu malam tu tengah syok2 temenung tetiba pulak bulu tengkuk meremang.tetibe terdengar sumthin.macam yang aku kene masa tingkatan 4 dulu tu.aku penah jumpe vampire.betul aku tak tipu!stail die gelak tu aku still terbayang2 sampai skang.bile aku dengar suara ala2 benda alah tu, aku pun buat olok2 rilek jek.bangun slow2 laghi masuk.potong stim betul.actually kat kawasan kampung aku tu selain banyak drug addict banyak juge makhluk2 tuh.takut tak???hahahaha!

k la.nak balik dah.nanti aku fri2 lagi aku tulisla lagi.hehehe!tata!!!

No comments:

Post a Comment