Sunday, May 17, 2009

aku dan baju pengantin!


di satu hari yang tragis ituh, aku gi ke kedai pengantin.gi ikut orang je pun.punyela seronok duk tengok orang try sana try sini aku pun teringin la jugak nak try.yang malang tu, semua tak padan ngan aku.gile sedih aku.akak kedai pengantin tu siap cakap kalo saiz aku ni kene jahit sendiri.amboi macam gemuk benau aku ni kan.
yang buat aku lagi sedih tuh,sume yang santek2 yang banyak manik2 yang pesen2 sume tak muat ngan aku.yang muat yang biasa2 jek n dah ketinggalan zaman. aku pun apa lagi, sebelum my big day tu datang,baiklah aku menyiapkan diri aku ni dulu ye tak.makanya aku dah mengamalkan diet yang agak melampau kot aku rasa.huhuhu. no more kfc nomore mcd...huuuuuu......
aku berkenan betul ngan set pelamin konsep bali tuh.harga die takla mahal sangat aku rasa.rm2,500 pakej.3 pasang baju, songket, lace n gaun.tapi aku rela pakai kain sarung dari gaun.uh uh uh!pastu pelamin kat luar dalam.ada plak gambar 50-60 pieces n macam2 lagila.pelamin tu memang cantik sampai ke la aku duk terbayang2 lagi.ih ih ih!melalut lagi!back to work!

No comments:

Post a Comment