Sunday, May 17, 2009

selamat hari ibu...

emm...sempena hari ibu ni aku nak ucapkan tahniah n rasa kagum kepada semua ibu kat bumi ni especially mak aku...sory mak, tahun ni punye sambutan lambat sikit.maybe aku n my other siblings akan gabungkan sekali ngan hari bapa.so mak janganla ingat kitorang tak ingat. of course we all remember that special day...

lepas tu kepada semua kawan2 aku yang dah jadi ibu, to atul, nor, yan, n kawan2 aku yang bakal jadi ibu, cnur, laila, muni n muma...selamat hari ibu jugak.emm...duk mengira2 orang jadi ibu ni kalo mak aku baca blog ni aku kompon die akan komen, ko sibuk duk kira orang habih ko tu bile lagi?????aduyaii...satu soklan yang amat susah untuk dijawab oleh aku ini kerana apa???kerana ajal maut jodoh n pertemuan kan semuanya ditentukan olehnya...so, as a slave, kenala berdoa untuk yang terbaik.ye tak???hehehehehe...

aku rasa tu je kot yang nak melalut pun skang nih.heheheeeee!!!back to work!

No comments:

Post a Comment